עורכי דין עורכי דין - אינדקס אתרים של עורכי דין בישראל לפי תחומי התמחות.
עורכי דין-אודות צור קשר שימושון   משרד עורכי דין פרסום עורך / ת דין

פרסומת
אתר נט דין מאפשר לכל עורך דין רשום אשר אושר במערכת להוסיף מאמרים דעה טיפ או מידע אחר. חזרה אל
דף ראשי - עורכי דין







 
 
הוסף מאמר
תאריך:12/4/2020 שם הכותב:גיא לפבר שם המאמר:עו"ד מקרקעין גיא לפבר
תחום המקרקעין הוא אחד התחומים הסבוכים והענפים ביותר בתחום המשפטי בישראל. לצערנו הרב יש לא מעט מקרים של מרמה בין קבלים או מוכרי דירות לרוכשים וכן יש צורך בעורך דין מקרקעין גם במקרים רבים אחרים של שכירת דירה, שותפויות, רכישת נכסים, טיפול בתמ"א 38, פינוי בינוי ועוד. עו"ד גיא לפבר המתמחה בתחום המקרקעין ישמח לעמוד לשירותכם בכל צורך משפטי בתחום. לפני כן בואו ונלמד קצת על המקרים השונים בתחום שמר לפבר מטפל בהם.

רכישת דירה זה לא דבר פשוט

תחום המקרקעים הוא לא רק דירות אך הדירות הן ללא ספק החלק הגדול ביותר בתחום זה. רכישת דירה, בין אם מדובר ברכישה מקבלן או מיד שנייה, איננה דבר פשוט. ברכישת דירה אתם משתמשים בכסף רב ולעתים מדובר גם ברוב ההון האישי שלכם ועל כן אתם לא רוצים לקחת סיכונים או ליפול קורבן לעסקאות לא טובות. עו"ד יכול לתווך את רכישת הדירה ביחד אתכם, לוודא שהכול מתנהל כראוי, שהדירה היא אכן רשומה על אותו אדם או גוף שמוכר לכם אותה, שהיא לא מעוקלת ושהסעיפים בחוזה הרכישה מעבירים את כל הזכויות על הדירה אליכם. כמו כן בדרך יש טיפול רב בניירת, דיווחים לרשויות, רישום הדירה בטאבו על הבעלים החדש ועוד. עו"ד מקרקען גיא לפבר מכיר היטב את הליך הרכישה והמכירה של נכסים והחוקה המסועפת בנושא וישמח ללוות אתכם בדרך אל הדירה החדשה והנהדרת שלכם.

מכירת דירה ונכסי נדל"ן אחרים

גם אם אתם בצד המוכר חשוב להיצמד לעורך דין מקרקעין מנוסה וזאת מכיוון שיש כמה שלבים שבהם ההיבט המשפטי משחק תפקיד מרכזי. כך למשל בהתנהלות מול הרשויות ותשלום המיסים הנדרשים על פי חוק בעת מכירת נכס וקבלת תשלום. הכנת חוזה המכירה של הנכס וכל מה שקשור בהעברת שם הנכס ורישומו בטאבו על הרוכש, בדיקות אודות הדירה ובעלותה הקודמת או אישורים הנדרשים לבניית הנכס שעתיד להימכר.

תמ"א 38 ומדוע צריך עורך דין

תמ"א זה קיצור של תכנית מתאר ארצית. יש הרבה תוכניות כאלה ואלה קשורות לתחומים שונים בחיינו ובשטחי המדינה. תמ"א 38 היא תוכנית לחידוש מבנים כנגד רעידות אדמה. התוכנית אושרה בשנת 2005 ומאז מבנים רבים חודשו בישראל והפכו למבנים מודרניים יותר, חזקים יותר ונרחבים יותר. לא רק שהתשתיות של אותם מבנים הנן חזקות יותר ועמידות בפני רעידות אדמה יותר חזקות שיכולות להיות כאן בעתיד אלא שעל הדרך הקבלנים שלוקחים על עצמם את הפרויקט משדרגים את הבניין עם קומות חדשות, דירות חדשות, הרחבת החניות בבניין ולרוב גם שדרוג של לובי הכניסה, בניית מעלית ועוד. במסגרת הכנת ההסכם לחתימת הדיירים וקבלת ההיתרים לבנייה תאלצו עו"ד מקרקעין כמו גיא לפבר שיסייע לכם בתהליך.

תחום המקרקעין הוא תחום שמעורב בו כסף רב

אנו במשרד עורכי הדין גיא לפבר מבינים את החשיבות של כל עסקה בתחום המקרקעין. מדובר בתחום שבו מושקע כסף רב, לא משנה אם מדובר באדמה, דירה, מפעל, חנות, משרד או כל נכס אחר הקשור בתחום המקרקעין. בין אם אתם רוכשים או מוכרים את הנכס וכן גם בבעיות ועניינים משפטיים בנכס קיים: לדוגמה בין שוכר למשכיר ובמקרים אחרים תצטרכו עורך דין מקרקעין מנוסה. על עורך הדין להכיר בסעיפי החוקה המסועפים והמורכבים וכן להיות בקיא בחידושים לחוקים לאורך השנים.

עבודת המשרד עם לקוחותיו

בתחום המקרקעין חשוב מאוד לבצע עבודה מעמיקה, יסודית, מקצועית וכן מדויקת ביותר. זה מה שאנו מבטיחים לכם במשרד עורכי הדין של גיא לפבר. אנו מלווים כל לקוח באופן אישי בתהליך התביעה או הסידור. בין אם מדובר ברכישה או במכירת נכס או בתביעה הקשורה במקרקעין. לדוגמה: שוכר שאינו עומד בחוזה, משכיר שאינו דואג לתקלה בבית שאמור להיות מנת חלקו בטיפול בחוזה וכן אינספור דברים אחרים שאינם בהכרח קשורים לדירות או דיירים. המשרד ילווה אתכם בדיווחים והכנת הדוחות מול רשויות המיסים, בפעולות הרישום והעברות בעלות בטאבו, במסירה של נכס קיים, בקבלת היתר מיוחדים כמו תמ"א 38, הכנת חוזים והסדרים, נוטריון במעמד חתימה ועוד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו נשמח לקבוע פגישה ולתת לכם את השירות המקצועי, האמין והמדויק ביותר.

כותב המאמר עורך / עורכת דין : גיא לפבר

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של העורך / העורכת דין ודעתו של הכותב בלבד

עורכי דין כל הזכויות שמורות נט דין © 2007 www.netdin.co.il